Terima Kasih Daun Keladi :)

Dah lawat2 baca2 tuh rajen2 tinggalkn la buah tangan yer. Tak kesah laa kt chatbox ke atau kt komen. Just to let me know that you are visiting. Thank you and happy reading. P/s aku dah letak "like" button tu gatal2kan la tangan nak tekan button tu ye :)

Monday, September 26, 2011

The Longest Day was Yesterday Part 7

[MEMORY SEQUENCE INITIATED]

“Eh?”
“Eh?”
“Eh?”
Tk pyh la nk eh sgt la kan
Buat muka pelik lak tu -.-
Aku tau aku MIMET, bukan MFI HAHA
Aku ikut je belakang Asrul, cover2 sikit smbil buat muka tkde perasaan hoho :O
Nmpk pemandu dia India tk silap
Aku lmbai sket tgn aku, dia jwb balik
Hahaha bajet aku kenal je driver tu

Aku terus dok sblh Asrul
On the way ke MFI yang agak jauh tu
Aku berbual ngn Asrul
Hurmm best gak la dengar psl welding inspection ni an
Cerah masa depan haha
Member ayah aku pun welding inspector gak haritu bru balik dari Arab Saudi
Muda2 dah kaya mcm..HAHA
Aku pun nak cmtu ;)

[FAST FORWARD MEMORY..]

Akhirnya smpai jugak di destinasi
UNIKL MALAYSIAN FRANCE INSTITUTE
Turun2 bas je budak2 perempuan MFI pn nmpk aku lah
Kebetulan mmg kenal aku pun haha
“Eh salah Unikl ke?”
“Laa ni bukan MIMET ke? Haha”
Dan sewaktu dengannya...

Aku cm cuak sikit masuk gate ni pak gad cam pandang slack je kat aku an
“Kau rilek je masuk MFI”
Okay2 haha :P
Masuk dlm perkarangan MFI
Fuh gempak gak aku tengok
Siap ade monument lg
Diorng buat sendiri beb
Asrul la gtau

Smpai la bilik dia
Terkejut gak aku
6 orang
Bilik yg aku bakal duduki tu milik Amir Azrin, Bain, Danny, Mukmin, Adib dengan Md Nor
Md Nor ngn Danny tkde pulok
Bru nak jumpa Danny

After a long day, akhirnya dpt gak rehat
Aku gtau lah pe tujuan aku dtg sini
Tanya sekali lah spe boleh hantarkan aku ke KIAM
Asrul nak hantarkan cuma dia ssh nk bgn je la t
Lau tk boleh mintk Bain
Aku okay je
Sblm tido aku baca2 majalah Gempak ngn PC
Remaja aku tk usik pun kah3
Sambil tu texting ngn Alya ;)
Pdhl dah nk jumpa dah esok
Tak sabar rasanya hewhew :P

Aku pun tengok2 lah
Hurmm Amir main game ape aa
Cam best gak haha
Rupanya Warhammer 40k
Haishh nyesal tk mintk Paeh bwkkn external HD
Tp Alip pun balik kedengaranya
Nak buat cmne

Sempat gak online
Semua update psl mlm gala
Dah agak. Typical

Okay lah
I got a big day tomorrow
Big and special day :)
Set jam, 6.00AM
Hopefully it is easy as planned~
Zzzz
*Lights out

[MEMORY SEQUENCE ENDED]

2 comments:


Our Blogger Templates Web Design

©2009 Fathkebuss@LiFe's Portrayal. All Rights Reserved.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP