Terima Kasih Daun Keladi :)

Dah lawat2 baca2 tuh rajen2 tinggalkn la buah tangan yer. Tak kesah laa kt chatbox ke atau kt komen. Just to let me know that you are visiting. Thank you and happy reading. P/s aku dah letak "like" button tu gatal2kan la tangan nak tekan button tu ye :)

Sunday, September 25, 2011

The Longest Day was Yesterday Part 6

[MEMORY SEQUENCE INITIATED]

Oh shit #$%&!!!!
Aku dah terdengar pengumuman kt atas pentas tu psl bas MFI dah smpai
OOOHHHHMAIIIIGODDDDDDD!!!
Aku terus panik
Cmni la aku, cepat panik
Hadoiiii

*Cehh babak heroic dah mula dahhh kah3
Then Paeh tetibe dtg
“Weh jom bas MIMET dah smpai”
Aku sudah kembali ke jalan yang lurus alhamdulillahhhh :D
Tapi aku pelik mana dia tau
Sedangkan aku dari td dengan abg Zulkei
Tunggu dia inform bas dh smpai blom
“Mana ng tau ni?”
“Tadi bukan pengumuman bas MIMET dah smpai ke?”
EHHHHH???????
Aku mula blur dan bengong

Lupakan lah yang penting dah boleh amik beg hoho
ALHAMDULILLAH
Pastu kitorang pi entrance utama dewan
Cepat cepat hohohoh
Tarik nafas, hembus nafas hush hush hush!
Galabah tol -.-
Orite bas MIMET dah sampai
YES YES YES!

Lai lai tros aku berlari ke bas MIMET
*Cewah pdhl tk lari pn. Just for dramatic effect :P
Kitorang pn amik la beg
Selipar roommate yg aku pinjam aku sumbat dlm beg yg bru dpt td
Lantak lah dah tk muat msk beg galas tu dah

“Tak balik MIMET ke?”
“Tak, kitorang stay”
“Ok”
“Nanti gtau kawan2 yang lain bas dah smpai”
“Orite pakcikk”

Lambat tol lah Paeh ni -.-
Nnti kang aku blah gitu je dia tacing pulak karang t kah3
Dah selesai amik beg semua kitorang balik ke dewan tu
Dia pun dah nk berangkat naik kereta si Faris koop
So byebye segala
Aku ingtkn dia tolong belikan tiket blk Manjung t

Then aku nmpk Mukmin kt entrance
Aku terus berkejar lah ke dia

“Haa tu pun kau. Kitorang dah nak naik bas dah”
Aku ternampak lah budak2 MFI
Sambil buat muka tembok
I become one of the crowd heheh :P

Alhamdulillah semua yg aku kenal2
Asrul, Amir Azrin, Adib, Mukmin, Bain
Tetiba aku terpikir
Pengumuman tu ckp pe sbnrnya?
Ignore je lah HAHA *Tak alert -.-
Aku kepanasan, so aku bukaklah baju melayu aku
Simpan dlm beg semua

“Jom” kata Mukmin
Aku pun dah ‘One of the crowd’ ikut lah sekali
Aku check2 barang ade tk yg tertinggal,
Baju melayu dlm beg, selipar kt beg, balaclava aku tgh pakai,
Dah ade semua la kot
Okay mari2~
We are back on track yeehaaa!!!
Oh Alyaaa here I come!!!! :D:D:D

[FAST FORWARD MEMORY..]

The next day was suppose to be simple easy
And so I thought
It is easier said than done -.-

[MEMORY SEQUENCE ENDED]

2 comments:

Faez Iszahar said...

kan?? haha.
syok woo jadik hero. :)

Fath said...

Tak pyh nk hero sangatt la haha


Our Blogger Templates Web Design

©2009 Fathkebuss@LiFe's Portrayal. All Rights Reserved.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP