Terima Kasih Daun Keladi :)

Dah lawat2 baca2 tuh rajen2 tinggalkn la buah tangan yer. Tak kesah laa kt chatbox ke atau kt komen. Just to let me know that you are visiting. Thank you and happy reading. P/s aku dah letak "like" button tu gatal2kan la tangan nak tekan button tu ye :)

Friday, August 7, 2009

Freaky Admirer Episode 5

Then aku msok la cs...
Melangkah dgn prlhn..
1 demi 1...
S dh dkt dh...
Naek jer escalator dpn entrance tuh tetibe S muncul dan..

S : Hai Sayang!
(Wadda BLOODY HELL????)
Aku : Weh pale hotak kaw nk sayang!!
S : Hehehe
(Eishh wat muke sengih2 cm kerang busuk lak..Elak bg pnampar jer)

Then aku jln cm bese..Tp cpt2 sket..Rimas dyer ade kt sblh..
Pastu ade tarek2 tgn aku..
Aku : Weh pekene ngn kaw ney?
S : Alahh cm x bese plak
Aku : Mmg aku x bese la sengal!!
S : (x jwb)
(Eh tandas...Nk lepaskn diri jp!!)
Aku : Eh nk gi tndas jap...Jgn ikot plak!!
S : Oke

Hadushh lege siot dh masok..
AKu dok lame sket dlm tndas...Msg2 member minx tolong nk wat pe aduiyaiii
Sambil tuh pker2 nk wat pe
Ckp je lah nk balik..Hrp2 dpt la lpskn diri dr betine neyhh

Aku kuar jer...
S : Hai sayang! Lame tol kt tnds..wat pe jer
(Ringn tgn dh ney!!!)
Aku : Pe sayang2??? Tnds? Tuh pn nk tawu ker?? Eh aku nk kne gerak balik aa..
S : Alaa stay la lame sket jln2 brdue.....
(Eii wat suare mnje lak trajang kang ishh)
Aku : Ade byk hw ney
(Ceh alasan dh x outdated wakaka)
S : Td kt lib x wat hw ker?
Aku : Eh aku btol2 nk balik neyhh
S : Haa yelahh2..Dh pnat dh ney lg pn
*Sbnrnyr byk lg dialog ney tp aku potong2 utk tatapan UMUM

Alamak pulak daahhhh...Lupe aku..
Rumah aku ngn dyer dkt jer..
Kne balik naek bas sme!!
MAMPOS2!!!
Hrp2 dpt la bas yg rmai org..Leh aku selit2 pi jauh2 dr dyer huhu...
Tp alahai malangnyr nasib aku neyy!!!!
BAS KOSONG PLAK DAH
Alamak...............

Aku jln pn mmg cpt2 jer..Satu kesilapan beso aku dh tr buat..
Trddk kt bhgian dlm tepi tingkp..
Then dyer pn dok kt sblh la pe lg an..
Ya Allah slamatkn lah aku!! Kuatkn Iman neyhh!!
Aku ke kiri sket...Dyer pn ke kiri sket..
Ke kiri sket lg..Dyer pn ke kiri sket lg...
Aku dh xleh nk ke kiri lg dahh..Dyer makin ke kiri
Aku dh xleh wat pape..Dyer dh makin menghimpit!
ARGHHHHH!!! TOLONG!!!
Then...
*AKu xnk ckp lebih lanjut pe S wat..Lu pker la sndr yer..Utk tatapan UMUM neyh haha

Selang bebrape mnt..Rmai lah gak msok..
S pn dh slow sket aktiviti dyer..
Aku cm nk lari jer dr bas tuh pi maraton satu Msia dushhh!!
Tp pekn daye..Bas pn mule gerak
Alamak ney prjlnn lme ney nk ke perling dr cs....
Sabo2..kuatkn Iman..Jgn kalah ngn pmpuan miang neyy
Dyer dh mule lg plak dah..
Pegang itu ini..
Makin lame makin rimas dan
"HOI KNAPE NGN KAW NEY HA???"
Aku sound S ney smpai satu bas dgr suare aku
Aku x duli nk bengang ke hape..Mmg tgh frust gler aaa
Satu bas tgk kitorang
Muke dyer pn trkejot bgaikn aku bru jer tmpar dyer..
Then....
Berair dh mte dyer...Ye lah an spe x bengang an kne sound rmai2 dgr..
Tros trdiam dak tuh...Then kitorang x ckp la spnjang prjlnan tuh

Aikk..Dh tdo dah dak ney..Td nanges...Haha xpe la..
Sian lak tgk kne sound...
Td pn tgk muke dyer cm pnt + Ngntok jer an..
My GOD!! What a relief!!!!
Then bas ney lalu kt tmpt yg x stabil..brgegar2 sket then
Kelepet!!
Pale dyer trlentok kt bahu aku yg keras ney HAHA
Btol ke trtdo ney? =.=
Aah biar je lah sian si miang malang ney...
Then dh smpai destinasi kitorng..Aku kejut dyer ngn mengangkt jer bahu aku ney..
Peh tros segar psl saket an pale kne kejot cmtuh haha
Then turon same2 and dh abes daaaa...

Emm mlm tuh aku msg dyer nk tny oke ke x..
Lmbt tol dak ney mau rply.....

To be Continue..........

No comments:


Our Blogger Templates Web Design

©2009 Fathkebuss@LiFe's Portrayal. All Rights Reserved.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP