Terima Kasih Daun Keladi :)

Dah lawat2 baca2 tuh rajen2 tinggalkn la buah tangan yer. Tak kesah laa kt chatbox ke atau kt komen. Just to let me know that you are visiting. Thank you and happy reading. P/s aku dah letak "like" button tu gatal2kan la tangan nak tekan button tu ye :)

Thursday, September 22, 2011

The Longest Day was Yesterday Part 5

[MEMORY SEQUENCE INITIATED]

Haishh lambat tol Paeh ni
Lama dah aku tunggu kat lobby luar dewan ni
Sementara tunggu tu aku gi daftar lg sbb sblm ni tkde nama an
Dah daftar baru dpt beg hoho
Ape ek isi kandungannya,
Emm kotak? Cawan la kott.
Majalah pun ade : Wah Gempak, PC, lg satu ape ni.. ‘girlie’ smcm je..Ohhh Remaja rupanya -.-
Siapa nak baca majalah tu anyway?
Semua nak bajet comel, cun, hensem je
Piirrahhhh, lama2 diorang tua jadi hodoh gak kah3
Tapi ade la orang baca benda2 merepek tu kalau tk tkde dia nak jual HAHA

Haa sampai pun, dia tgh salam2 ngn geng2 dia ha
Padahal nak amik beg je pun bukan balik, rilek sudah haha
“Paeh, kau tau tk bas kt mana? Sumpah aku tk ingt haha”
Malas aku nak ingt sbnrnya sbb sblum masuk dewan tu masuk bangunan pe ntah pusing2

*Atas permintaan Paeh sblm aku tulis chapter ni, aku jadikan Paeh sbg hero kah3 -.-

“Sini lah kot”
“Tapi cmne nak amik beg kalau pintu bas kunci?” Risau tol aku sbb tgh rushing ni -.-
“Cari jelah dulu”
Aku ikut jelah dia pi mana
Pusing punya pusing, jumpa tempat bas parking tadi
Tapi masalahnya jumpa tempat parking je tp bas MIMET takde
Haiyohh, kitorang pun pusing lg lah
Semua tempat keliling dewan tu kitorang dah cek
Pastu terjumpa bas sekolah
Bas sewa MFI lah kot. Suram smcm je. Lama lagi lah budak MFI nak balik..kot
Saje nak sedapkan hati
Try call Iqa nak tnya bas dia tkmo angkat pulak
Last2 balik je ke dewan tu balik
Tanya senior lahh~

[FAST FORWARD MEMORY..]

Weh dewan dah nk siap2 kemas dah
Ramai budak2 nak balik, bergambar, salam cium bagai yada yada yada
Aku gelabah dah ni
Pom pom pang, jumpa lah senior, Zulkei
“Bas MIMET mana ek?”
“Kat tempat parking td la”
“Mana adeee”
“Ye ke, jap aku cuba tanya diorang”
Sementara tu Paeh nak pegi mana tataw lah
“Weh kalau bas dah de t hg gtau aku taw”
-.-“
Orite2 fine

Tak lama pastu tetibe diorang panggil semua budak FIST batch 7, batch aku lah tu an
Bergambar ramai2 kat atas pentas
Terus lupa mslh
Aku ni mmg cepat hilang fokus tol -.-
Lps tu aku pi ikut abang Zulkei je mana dia pi
Tunggu dia dpt berita bas MIMET dah smpai
Jale punya jale rupanya bergambo
Sabar je lah~

Tetiba
“Kepada pelajar Unikl MFI, anda diminta untuk berkumpul diluar untuk menaiki bas”
Poof *Tak sure aku pikir pe masa tu -.-

[MEMORY SEQUENCE ENDED]

3 comments:

Faez Iszahar said...

haha. kan?? hero kan?? :P

Faez Iszahar said...

yeah! aq hero kowt! :D
xda aq, ng x keruan dibuatnya.

Fath said...

Hahahahaha hero maskulin siaaa


Our Blogger Templates Web Design

©2009 Fathkebuss@LiFe's Portrayal. All Rights Reserved.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP