Terima Kasih Daun Keladi :)

Dah lawat2 baca2 tuh rajen2 tinggalkn la buah tangan yer. Tak kesah laa kt chatbox ke atau kt komen. Just to let me know that you are visiting. Thank you and happy reading. P/s aku dah letak "like" button tu gatal2kan la tangan nak tekan button tu ye :)

Monday, September 19, 2011

The Longest Day was Yesterday Part 2

[MEMORY SEQUENCE INITIATED]

“So aku ngn Paeh je la gi malam gala”
“Tak lah. Iqa pi sekali”
“Oh ok”
Dalam list nama ade 5 orang dah
Ikutkan Tomak ngn KB ikut skali tp tetibe last minit cancel pulok
So 3 orang je.

Hari ni khamis 15 september 2011
Aku dah siap bayar rm40 untuk dinner raya tu
Tp tujuan aku nak pegi Bangi je jumpa Alya :)
Act harapan aku Alya gi sekali lah malam gala tu
Tp dia tk dtg pulak. Tkpelah. Malam gala ni sbg access je tmpt bermalam je lah
Dah janji ngn pidot nk tido rumah dia
Harap esok berjalan dengan lancar :)

Malamnya aku kemas beg
Mcm nak balik rumah pulak, pdhl gi dinner je pun. Tp overnight la hehe
Aku tk pikir pnjang nk pkai baju pe jumpe Alya t.
Pkai baju BUM, seluar Jeans Levi’s, kasut Nike
And balaclava tu kne ade hehe:P
Tuala, berus gigi semua bwk. Sabun mandi tk pyh la kot pinjam pidot punya sudahh :P
Semangat ni! :D

[FAST FORWARD MEMORY..]

“This is the voicemail of 01********”
Apehal pidot tak angkat2 ni
Budak2 Unikl MIMET naik bas kampus gi Dewan Keramat Mall dimana Malam Gala Aidilfitri diadakan
Dah sampai pun, ngam2 kol 8, cantik sgt la tu haha
Dah try byk kali dah. Risau ni :(
Kalau dia tk dtg mane aku nk tido malam ni?
Bas MIMET dah tk leh naik dah sbb dah tk tulis nama yg join balik naik bas
Paeh pn ckp le “Abes la hg tkde tmpt tido la t”
Aloohhh c’mon la jgn jatuhkan semangat aku!
Pikir positif! Maybe dia tk dengar fon bunyi la tu
Dalam dewan tu bising agaknya. Lega sikit jantung aku ni haha

Tengok2 bangunan dewan tu cm pelik je, kosong je
Mana orang lain?
Tkkn la MIMET smpai dulu kot haha
Sambil tu aku try call lg. Msh tkde org angkat
Aku makin frust ni

Pusing punya pusing jumpa gak tmpt berdaftar
Jumpe abg Acap kt situ kasi resit
Time daftar je nama tkde. Aik???
Paeh pn tkde nama
“Nama tkde dlm list tkde. Tp resit ade cmne?”
Abg tu pn dah pelik. Last2 diorng suruh masuk je ddk meja kt mana2 kosong
Pastu aku jumpe la Naj and the gang
Salam2 semua psl lama tk jumpa an best la :)
Borak2 la kitorang lupa psl pidot
Tetibe Asmuie yg dok kt meja sblh, mmg betul2 belakang aku gtau ;

“Pidot tk datang, dia demam”
Aku terus pucat, WHADDEFARKKK???!!!
Mana aku nak tido malam ni? Tepi jalan ke?
Dewan ni dah jauh dr Bangi. Aduiiii cmne niiiiiiii -.-

[MEMORY SEQUENCE ENDED]

2 comments:

ZalilaKhamis said...

then mana hang tido ? kelakar la hang haha pssstttt ! sape ALYA ? :D

Fath said...

Haa tunggu next episode laa lau nak tauuu hahaha :P


Our Blogger Templates Web Design

©2009 Fathkebuss@LiFe's Portrayal. All Rights Reserved.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP