Terima Kasih Daun Keladi :)

Dah lawat2 baca2 tuh rajen2 tinggalkn la buah tangan yer. Tak kesah laa kt chatbox ke atau kt komen. Just to let me know that you are visiting. Thank you and happy reading. P/s aku dah letak "like" button tu gatal2kan la tangan nak tekan button tu ye :)

Wednesday, September 21, 2011

The Longest Day was Yesterday Part 4

[MEMORY SEQUENCE INITIATED]
[MEMORY REWIND..]

“Ayah takde kt KL, nanti along nak tido mana?”
“Along dah tanya member dah. Tido kt rumah dia kt Bangi”
“Okay2, plan betul2 dengan kawan tu takut tetibe tak jadi ini lah tak jadi itu lah jadi masalah”
“Okay ayah, dah confirm ngn dia dah”
“Terpulang kat along lah. Semua dah plan dah? Dari pergi ke KL smpai balik ke Lumut?”
“Sudahhh ayah”
“Okay lah ayah ade kerja ni ade pape call je”
“Orite. Assalamualaikum”
“Waalaikumussalam”

[FAST FORWARD MEMORY..]

That was two days ago
Haihh menyesal gila tak amik serius psl bnda2 ni
Sbb aku yakin sgt dgn plan ni smpai tk consider if anything screw up
Tkde la. Goal aku clear sgt : Nak jumpa Alya, tapi yang lain jadi kabur
Gelojoh sgt
Kan dah susahhh padan muka aku hahaha -.-
Takpe lesson learnt!

Actually boleh je kalau nak tidur MFI
Just aku pikir mcm ramai je balik. Susah gak huhu.
Aku tanya lah Alya ade idea tak?
Dia suruh tanya budak MFI gak, tanya Mukmin haihh
Tapi ok gak idea tu an sbb MFI dekat ja ngn MESTECH
Cume aku tk sure
But what choice do I have? What the hell, keep it going, don’t stop now. LOL

Okay fine aku cuba tanya Mukmin yang kebetulan depan aku
“Mukmin, boleh tak nk tido MFI t? 2 malam”
Aku teragak-agak sbnrnya nk ckp 2 malam, harap dpt respon positif
“Boleh ja”
Alhamdulillah
“Kau naik pe balik MFI?”
“Kitorang naik bas MFI ha”
OMG segan la aku sorang2 je budak MIMET dlm bas tu t kah3
Nevermind that, just focus on the goal :)
“Orite2”

Lega.......
Adalah jugak selera aku nak makan
Aku bedal abis2 even RM40 tu mcm tk bape berbaloi jika diukur dari segi makanan kt sana
Mcm biasa je : Sate, nasi himpit, rending, kuah kacang yada yada yada~~
Tapi berbaloi jugak lah sbb tujuan aku lain nak gi malam gala ni haha :)
Bergambar2 semua. Enjoyyyy~~

[FAST FORWARD MEMORY..]

Tetiba aku menjadi risau. Majlis dah nak bersurai dah pun
Aku tanya Mukmin
“Bila bas MFI gerak? Aku nak amik barang aku tinggal dalam bas MIMET”
Aku sengaja tinggal beg aku dlm bas sbb tataw lg lah nk letak mana. Paeh pun skali.
“Oh kau gi amik barang kau dulu”
“Orite”
Aku terus rushing, nak cepat, takut bas MFI dah gerak sblm aku dpt amik beg aku.
Aku call Paeh
“Jom amik beg jom kt bas”
“Ok jom”

[MEMORY ENDED]

4 comments:

Faez Iszahar said...

bila aq jadi hero ney??

Fath said...

Hahahah sabaq laaaa

Alyaa said...

bkn dekat ngan Mestech tp Kiam hehe:P

Fath said...

Ohh haah lupa2 :p


Our Blogger Templates Web Design

©2009 Fathkebuss@LiFe's Portrayal. All Rights Reserved.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP