Terima Kasih Daun Keladi :)

Dah lawat2 baca2 tuh rajen2 tinggalkn la buah tangan yer. Tak kesah laa kt chatbox ke atau kt komen. Just to let me know that you are visiting. Thank you and happy reading. P/s aku dah letak "like" button tu gatal2kan la tangan nak tekan button tu ye :)

Monday, August 22, 2011

It's a Beautiful Teusday Morning


Aku terbangun 4.40 lps tersedar roomate trbgn
Then baring2 jap tunggu kol 5 baru sahur

Milo dan kurma sajalah buat santapan sahur hari ini :)
Lepas solat subuh semua then tidur
Aku mmg penat semacam
Tak tahu kenapa

Smlm tidur mmg agak lambat lah
2 pagi baru nk tertidur
Lately tak boleh je tidur
Teringat itu ini
Last2 tengok movie jap -.-

Resident Evil lah smlm

Sblm tidur tu aku setkan alarm desktop aku kol 7
Dengan harapan nak bangun semula, aku tidur lah
Alarm yang very annoying tu dpt kejut aku
Tapi tu lah mcm awal sgt kol 7
Kelasnya kol 8 Rilek dululah baring2 jap
Then terlelap
Black out -.-

Sedar2 je
Dah aku tersedar aku dah lambat
Sbb langit dah cerah
Burung berkicauan
Tp segalanya senyap
Yang senyap tu confirm semua dah gi kelas

Bukak desktop dah kol 8.40 -________-"
Aku pun cuak ah kejut roomate terus

Dia pun lambat sbb kelas kol 8 gak
Tengok luar, bilik ke bilik semua berkunci

Ahh
Dah lambat sangat dah ni

Biasanya kelas 2 jam pun abis sejam gak t
Lantak lahh
Online terus
Sbb smlm tk dpt online haha
First time ponteng

Buat dang sudah lah

Maaf ye cik Leeana :(

Lain kali saya datangg :D

2 comments:

alyaa said...

ishh3 letih bebeno ye hehe lain kali tidola lg :P

Fath said...

Mne bolehhh tidoooo :(


Our Blogger Templates Web Design

©2009 Fathkebuss@LiFe's Portrayal. All Rights Reserved.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP