Terima Kasih Daun Keladi :)

Dah lawat2 baca2 tuh rajen2 tinggalkn la buah tangan yer. Tak kesah laa kt chatbox ke atau kt komen. Just to let me know that you are visiting. Thank you and happy reading. P/s aku dah letak "like" button tu gatal2kan la tangan nak tekan button tu ye :)

Wednesday, August 17, 2011

Broken Heart :(

Dah 2 tahun bersama
Senang bersama2
Susah bersama2
Kita berdua dah melalui pelbagai cabaran selama tempoh ini
Namun sekarang, kau sudah berubah, kau banyak melukai hatiku

Aku teringat hari pertama menemuimu
Ketika di Tesco Bukit Indah setelah pulang dari kerjaku di KFC
Kau membuka hatiku untuk menerimamu
Kau membuatku rasa ingin memilikimu
Dan kau menerimaku
Setelah ku berkorban masa, tenaga dan wang demi memilikimu
Dengan harapan akan bersama selama-lamanya

Namun hanya dua tahun sahaja yang kau mampu bertahan
Mana janji2 manis mu?

Kini kau banyak melukakan hatiku dengan perangaimu itu
Telah banyak cubaan kau untuk meninggalkan aku

Aku faham mungkin ini jugak silapku
Aku banyak menyakitimu, memukul hingga bercalar dan lebam
Namun kini aku sudah insaf setelah kau berpaling tadah
Mungkin sudah terlambat bagiku
Namun aku merayu padamu supaya berada disisiku selama seminggu sahaja lagi
Lepas itu aku akan lepaskan kau
Ikut lah kehendakmu untuk memilih jalan seterusnya
Meninggalkan aku :(

Wahai telefon bimbitku,
Sony Ericsson K618i
Jangan lah rosak terus wei :(
Please lah bertahan sampai raya t
Then kau nak rosak terus suka hati kau lah
Sebab aku nak beli Blackberry 8970 raya ni
HAHAHAHAHAH

*Damn asal jiwang sgt ni -_____-"

4 comments:

ZalilaKhamis said...

bengong dok kau haha

Fath said...

Hahahah sedih doe
Kau ke tekan "ugh" tu? HAHA

alyaa said...

hehe ingatkn sapela td :P

Fath said...

Hahah ingtkan sape?


Our Blogger Templates Web Design

©2009 Fathkebuss@LiFe's Portrayal. All Rights Reserved.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP