Terima Kasih Daun Keladi :)

Dah lawat2 baca2 tuh rajen2 tinggalkn la buah tangan yer. Tak kesah laa kt chatbox ke atau kt komen. Just to let me know that you are visiting. Thank you and happy reading. P/s aku dah letak "like" button tu gatal2kan la tangan nak tekan button tu ye :)

Tuesday, August 16, 2011

Footwear



NIKE CLASSIC LEATHER
BLACK/WHITE SPORT RED
SIZE 8

Sabtu, 13 ogos 2011
Ade perjumpaan JPAM
Shit aku tk suke tol kawad2 ni
Dah 3 tahun berkawad dlm PKBM bosan kottt
Kecewa tol aku dah diwajibkan masuk JPAM ni -.-

So kebetulan aku terjumpe member baru aku
JOHN aka Fitry
Ntah knapa JOHN -.-
Act kenal masa orientasi dlu

Lps abis perjumpaan tu haa dia ajak pi aL-IkhsaN
Aku pun tataw nk buat pe lg an haritu so aku ikut je ahh
Tetibe nafsu aku nak membeli barang muncul
Terasa makin kempis lak dompet ni ann haha

Naik moto, helmet aku pinjam dr member dia
Helmet mahal beb hoho
So mula2 singgah Tesco jap
beli milo maggi yada yada yada...
Bru lah pi aL-IkhsaN kt Manjung dlu
Just survey kasut jelah
Aku tk tgk lama
Sbb mahal ann -.-
Tk pernah aku beli pape kt aL-IkhsaN tu
Sedih ann HAHA
So agak berkobar2 pulak kali ni
Tapi mmg standard kasut aku semua kne RM100++ even kasut sekolah pun muahahaha

Then baru lah nak gerak ke gudang aL-IkhsaN kt Lumut
Agak jauh haha
1st time aku jumpe gudang aL-IkhsaN kt Malaysia ni. Sebelum ni tk pernah -.-
Biasa laa gudang an
Murah maaa

Survey punya survey
RM225 to RM169
RM169 to RM99
and so on

Sblm tu aku nk call bpk aku dlu tny boleh tk beli
Nak mintk approval dlu
Takut kang tk pasal2 kne hentam an tetibe duit dah tkde
Surprisingly dia jwb - Ok

So jumpe lah kasut yang cun melecun ni
Aku prefer black and white
Tp cm bosan lak cmtu an so pilih ade line kaler merah ni hoho
Harga RM169
Ok lahh tu
Kalau kt aL-IkhsaN manjung Rm225
Beli aje haha

*Dapat kurma free thnks la aL-IkhsaN kah3

Lepas ni senang nak kluar mana2, ade member mcm John an Alhamdulillah laa :)

2 comments:

alyaa said...

nakkk satuuu:p hehe

Fath said...

Nak org belikan yeee ;)


Our Blogger Templates Web Design

©2009 Fathkebuss@LiFe's Portrayal. All Rights Reserved.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP