Terima Kasih Daun Keladi :)

Dah lawat2 baca2 tuh rajen2 tinggalkn la buah tangan yer. Tak kesah laa kt chatbox ke atau kt komen. Just to let me know that you are visiting. Thank you and happy reading. P/s aku dah letak "like" button tu gatal2kan la tangan nak tekan button tu ye :)

Thursday, October 1, 2009

TiJB Eid


Aku lah sang photographer!
Cakkk!! Tembak kau!!
Photoshop edited hee

Fuhh pnat aku nk tngkp gambo pkai due camera skali gus haha
Aku ngn Yuhaniffe (Paling kanan) join ngn dak2 Joe (Kt blakang tu) kne tembak ngn kamera kompak ku
Tembak2!!!
Aduiiyaii selengenyr muke aku tuuu hahaha
WOI aku je leh kutok, korang x bole harr!

Nikon hoyeh2 haha
Berbekalkn kamera kompak Sony Cybershot ku
Aku tembak ini lens camera hahaa
Mse nie tgh boring2 sementare dak2 len tgh wat lthn sejrh ckgu bg td
Haiyohh org nk raye laa bkn nk blaja kah3

Tgk pe paan??
Gi selawat laa tgk2 org lakk
Time nie kitorang kt dewan, nk sambut tetamu
Tp tujuan utame kitorang, nk makan aaa hahaha
Kueh2 raye dh terpampang kt atas meje dpn kitorang..
Aku jenguk2 jp bhgn dak pmpuan..Nmpk Syeera, tp mne Anna?
CEHH2!! HAHAHA

Kuih raye pe nie ek?
I have no idea! haha
Then kitorang balik ke klas balik
Klas 5m2 agk special la sket ade makan2 lg pas dh jamah nasi briyani kt dewan
Ajk2 la ckgu
Okeh aku pn membusykn diri mengambil gambo2 sume
Mcm2 brlaku
Dari2 kuih2 raye jatuh ke longkang ke kejadian yg menyebabkn hampir bergaduh di dlm kelas
=.=
Hari yg penat!! Aku pn balik tros naek bas dgn baju raye ku nie
Aah duli pe diorng nk pker pe aku pkai baju raye an hahaha
Ehh alamakk!! Aku lupe nk gi tolong Anna wat projek jmbtn diorng haihhh
Tape2 esk ade lg

2 comments:

Nadee H. said...

itu tartlet laa ;) ahaa ejaan kiok kut ;p

Fath said...

Ouhh oke2 haha =P


Our Blogger Templates Web Design

©2009 Fathkebuss@LiFe's Portrayal. All Rights Reserved.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP