Terima Kasih Daun Keladi :)

Dah lawat2 baca2 tuh rajen2 tinggalkn la buah tangan yer. Tak kesah laa kt chatbox ke atau kt komen. Just to let me know that you are visiting. Thank you and happy reading. P/s aku dah letak "like" button tu gatal2kan la tangan nak tekan button tu ye :)

Sunday, October 4, 2009

Miniature Overpass


Nie Farahanna Hud
Act aku cume nk tolong jer team dye wat jmbtn haha
Smbil2 tu aku amek la gambo pkai Sony Cybershot DSC-W55
Act agk kesian la tgk diorng wat slow an
Sbb dak2 keusahawan! Bkn mekanikall!!
Bole dimaafkn ye kn Anna? hahaha

Nie jmbtn nyerr
Blom siap lg sbnrnyr tp aku dh kne balik dlu sbb ade open house kt rumah kwn

Lau lepak ngn team nie mmg x kering gusi
Ade je dak2 nie wat lawak, kutuk2 org
Mak la, abang laa hahahaha
Ptut la keje x siap
Anna, GIGI tuu! HAHAHA

Sian gam melekat jer kt tgn
Gores2 smpai dh xde kulit! hahaha

Briefing psl structure jmbtn tu
Nk tgk kekukuhan jmbtn tuu
Pape pn aku agk satisfied ngn design Haziq (Baju biru) wat tuu
Sbb sume rangke tuh mmg saling brgantung yg menyebabkn struktur tuh agk kuat
Tp ade gak la design failure sket tp kitorang dh selesaikn
Aku ade la bincang2 sket ngn ckgu nk kasi kukuh lg jmbtn tuu

Okeh..nie main body jmbtn tuu
Kitorang wat bnde nie 2 kali taw haha PENAT DOEE
Sbb yg prtame tuh melengkung abess..Sbb byk dimensi x tepat
So kne la wat baru..Aku kne wat piece yg kecik2 tuu..
Potong2 pastu kikir smpai merah tgn aku nieee

Pape pn aku ucapkn All the best lah kt korang
Aku pn dh sumbangkn titik peluh nk siapkn jmbtn niee
Tp aku mmg x minx pape pn sbb aku mmg dh lme sgt x bertukang
Rase best sgt
So gud luck yahh nxt week brtanding kt UTM
Ingt janji kita, Lau menang aku blanje korang makan!!!! HAHAHAHA
P/s : Gilaa hebat akuu..Leh jadi engineer jambatan la pasni kah3

2 comments:

Salsabila said...

fuyooo hahaha mcm bestt jee :D
btw good to you guys ! :)
macam ade duit jee nak belanja depa makan hahaha :D

Fath said...

Hahaha mmg best woo
Psl dh lme x wat keje2 cmnie an
Duet raye kn ade =P
Lau menang blanje fa skali aa cehh haha


Our Blogger Templates Web Design

©2009 Fathkebuss@LiFe's Portrayal. All Rights Reserved.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP