Terima Kasih Daun Keladi :)

Dah lawat2 baca2 tuh rajen2 tinggalkn la buah tangan yer. Tak kesah laa kt chatbox ke atau kt komen. Just to let me know that you are visiting. Thank you and happy reading. P/s aku dah letak "like" button tu gatal2kan la tangan nak tekan button tu ye :)

Sunday, September 20, 2009

Something to say? Well...

Msti prasan an korang
Dh bpe lame la aku x update blog nieh
Actually mood aku mmg x bape baek skang nieh
Mcm2 mslh la
Tp seb baek ade gak la yg menemani aku msg2 aku slalu nk ilangkn boring dn gelak same2 kn? kn?
Haha spe yg brkenaan tuh phm2 je lahhh
Seb baek kau ade taw..lau x mood aku mmg x baek je lah sentiase


Well 1st off, Salam lebaran =)
Slamat menyambut aildilfitri utk korang pmbace sume
Maafkn segale kesilapan aku yg lepas dn aku hrp kte okay spe2 yg x okay ngn aku tuh
Yg x puas ati tu jom settle dtg Perling
Bwk duet raye skali taw kah3
Lau korang rajen brtndang la ke rumah aku yer
Pas sedare mare aku dh blk nieh aku kesunyian haha

Tp pape pn raye taon nieh agk kurang brmakne
Phm2 je lah npe, spe2 yg tawu cte tuh ye
Aku pn mls nk cte
Korang bce2 la sndr ye : Tekan nie lau nk tawu

Well, secondly, sory lah pmbce skalian
Aku rase x dpt nk teruskn cte freaky admirer
Episode 10 tuh act dh 2 bln lps
Bole engt ke perbualan tepon tuh?
X bole..Aku pnyr pale dh lembab
So pape pn aku ringkaskn la..Kitorang gaduh2
X lame pastu kitorang baek2 la sket
Trserempak kt bazar la..tegor itu ini
Tp skang kitorang dh okay balik tp dye xde segatal dlu
Nie esk aku nk gi raye rumah dyer..So wish me luck bebeh! hahaha

Pape pn mood aku x bpe okay nie
Tertekan ngn result trial lg..hadoiii
So mungkin lame la aku x update blog nie
Komp pn aku mls nk bukak..Mls nk muke sorang nieh..wat saket ati jer
Cm aku nieh bodoh sgt la nk caye ckp kau tuh
Dh jelas sgt menipu an?? Blahh aaa..Mls aku nk lyn kau
So myspace pn aku jrg gler nk bukak
Bukak pn survey2 jer..Mls nk comment2
So bye..So long..Asta la vista bebeh
Salam lebaran
Assalamualaikum
P/S : Nk duet raye x? Dtg rumah aku hehe

No comments:


Our Blogger Templates Web Design

©2009 Fathkebuss@LiFe's Portrayal. All Rights Reserved.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP