Terima Kasih Daun Keladi :)

Dah lawat2 baca2 tuh rajen2 tinggalkn la buah tangan yer. Tak kesah laa kt chatbox ke atau kt komen. Just to let me know that you are visiting. Thank you and happy reading. P/s aku dah letak "like" button tu gatal2kan la tangan nak tekan button tu ye :)

Thursday, June 11, 2009

A whole 2 weeks day off

2 weeks day off?
Cuti mid year lah pe lagii!
Since bpk aku ade projek kt Srwk sne..
Famili aku xde gi mne holiday nieh...
Guess what?
Mmg bosan gler r!!
2 Weeks lak tuh..
Cam x wat pape lak..
Haihh
Aslnyer akuh ade camping krs 1st day cuti tuh
Tp tetibe dak2 krs leh diam snyp jer..
X pnas lak an!!
Haih..
Pastu tetibe ade dak ckp trip ke langkawi sbnrnyer open utk sume..
Mle2 dgr klab kembare jer leh gi..
Hmm
Xpe lahh..
Dh lpas wat care dh lps hahaa..
So 1st week byk wat hw je lah
Ingt ade ajk sorang ehem2 tuh gi lib
Tp x jdik lah nk ehem2...
Psl seksi sgt hahhahahaha
Pastu hmpir 24jam bkak mespes jer keh3..
Psl boring la an..
X lme kemudian byk lak dak2 f4 add aku kt mespes...
Byk dak k ngn awm lah...
So aku pn mle borak2 ngn diorng..
Hilangkn sket keboringan haha..
Tp ade satu budak ue...
Tk agk2 ari2 mau jdik burong antu..
If u know wat i mean...
Brjage mlm...Pastu tdo siang
Yg akuh nie pn slalu brjage mlm tdo siang
1st week x sgt borak ngn dye sbb sebok wat hw tgh mlm..
Dlm kol 2 dh off dah..
Tp 2nd week dh mle ym2 ngn dye smpai subuh haha..
Mcm2 lah jadik nyer..
Cte itu cte ini kutok itu kutok ini smpai x kering gusi dibuatnyer hahaha..
Smpai Posmen (Aka delivery boy) pn jd mangse kutok an haha
Mmg x ngntok lah..Pastu siang tdo puas2 smpai ptg
Tp aku nieh dh slalu bgn awl...Barely..
Awl2 dpt lah aku bgn awl wlaupn tdo lmbt..
Tp mkin lame mkn lmbt lak aku bgn..
Cm td bgn kol 4...
Mcm2 lah istilah bru muncul..cm "Hamster tol!"
Aku pn tataw cmne leh wujud lak..
Ntah pape jer hahah
Mau ari2 an ym ngn dye..Mau mengisi kekosongn holiday nieh an hahah...
Tp bkn tuh je yg bes2...
Cm sblm aku ade cte...
Gi jumpe member skola rndh dlu kt jusco bukit indah..
Ngn gi bbq kt rumah member haha
Mmg best lah sgt2
Hhaa..tamau cte pnjang sbb korang boring t
Tp tuh dpt enjoy 1 day each...
Ade lg 14 hari lg yg membosan kn...
Tataw nk isi peh..
Paintball pn x jdik nk pegi...
Psl x ckop bajet an..
Sdey tol hahahah
Ok tu saje lah utk arinieh...
Tata

No comments:


Our Blogger Templates Web Design

©2009 Fathkebuss@LiFe's Portrayal. All Rights Reserved.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP