Terima Kasih Daun Keladi :)

Dah lawat2 baca2 tuh rajen2 tinggalkn la buah tangan yer. Tak kesah laa kt chatbox ke atau kt komen. Just to let me know that you are visiting. Thank you and happy reading. P/s aku dah letak "like" button tu gatal2kan la tangan nak tekan button tu ye :)

Wednesday, June 10, 2009

Reconverges

Nieh cte last week nyer actually..
Mse ari khamis arituu akuh brjumpe dgn member2 time skola rndh kt jusco bukit indah
Pehh mmg best la siot
Ye lah
Dh bape taon x jumpe ann...Hak3
Msg2 skola jauh2 lak tuh
Sorang mrsm sorang sigs dll lah..
Dn aku lak dak tknk jb
So sume skola laen2
Mmg brcte jer lah spnjng aritu haha
Pstu mse mle jumpe si membr lame nieh
X trkejot berok lak aku an..
Yg dlu sume tinggi dr aku skang diorng lg pndek lak
Nk2 dak pmpuan r..Mmg x leh handle seyhh..Abes aku kutok2 hahhaah
Jgn marehhh...Aku gurau ajerr
Akuh yg plg tinggi mse tuh hehe
Smlmnyer membr aku si Syazwani gitau yg Hamizan ajk gi jusco
Hamizan nieh mmg aku dh lme bnar x dgr cte dier haha
Tp time tuh mmg gler short notice ann
Tgk2 blik schedule..Esok free..Fuhh
Aslnyer dh plan awl2 dh..
Syazwani yg organize..
Tp tetibe x jd lak psl xde mood...
And then
Sorang membr tusyen nieh
name atiqah
Ajk gi jusco gak
Jusco yg sme
Esok
Aduiiyaiii!!
Timing mmg hancuss lahh
Akuh nieh nk brjumpe blik ngn member2 lame
Tp pde mse yg sme..
Ak xnk jadik sombong sgt..
Ssh mau refuse an
heheh
So akuh pndai2 lah kaber2 elak2
Pastu tny cpe lg yg pegi
Dier ckp sume pmpuan
Haa..
Ade lah alasn an
keh3
Malu lah konon sume pmpuan
haahaha
Tp seyesly mmg btol lah
Akuh nieh kn pemalu sket kah3
Mmg jrg tol kuar ngn pmpuan
Cm x prnah la sng ckp hehehe
Sory lah x dpt gi ngn korang ea
So it is settled
Pgi ngn membr lme ue
Esok nyer
Mse kt jusco ue
Aku, Syazwani ngn sorang lg member Aina yg smpai dlu...
hahah
Sume pmpuan an..Tak agk2 lngsung keh3
So akuh pn byk diam jer...
Mse 1st2 tuh tk boring lak an..
Bru tau an klu pmpuan shopping cmne
Sume kdai nk msuk
Belek2 jer tp x bli gak hahahha
MSe tuh mmg satu jusco lah diorg gi..
Since ade 2 jer dak laki..
Aku ngn Hamizan
So pmpuan conquer r..Sbb diorg ade 3 org..
Lg sorang si Niza
hahha
Pehhh
Akuh pn cm nyakat2 an diorng ue..
Wat2 trtido la..Ngntok la..
Pastu tetibe Syazwani ckp : "Aku rase baek kaw x yah ade girlfren lah"
Aku jwb balek : "Spe nk? hahahahaha"
Last dh kol 6 ptg lbey Hamizan ajk blik tinggalkn dak2 pmpuan dlm dunie diorg hahahaha
Mle ingt nk amek bas tp sume bas gi Singapore lak..
Psl mls nk tunggu bas kitorang pn jln kaki blik
Seb baek dkt jer..

Tp rase rugi lak ta bwk cam...Klu x dh byk2 snap dh pastu upload
Last2..Pkai nset jer...-_-
Nxt post mungkin mau ltk kot gambo2 snap pkai nset
Pape pn mmg best sgt2 lah..
hahahah
Rindu korang sumerr
*Credit to Syazwani for the pics..

4 comments:

TheETs said...

weit nyet!
ko eje name ak slh ah!
syazwani lah..
aiyaaa!
hahhaha ;DD
ya2.. rindu sme kmu jugak deyh

Fath said...

Laa
Haha ye ker..
OKok ak edit2 blik haha

TheETs said...

ko nih..
lx ah gmbo ak cun skit..
promote ah ak dok!
hahhahahahha

Fath said...

Haha...
Yelah2 haha..
Nnti2 aku edit ngeh3...


Our Blogger Templates Web Design

©2009 Fathkebuss@LiFe's Portrayal. All Rights Reserved.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP