Terima Kasih Daun Keladi :)

Dah lawat2 baca2 tuh rajen2 tinggalkn la buah tangan yer. Tak kesah laa kt chatbox ke atau kt komen. Just to let me know that you are visiting. Thank you and happy reading. P/s aku dah letak "like" button tu gatal2kan la tangan nak tekan button tu ye :)

Saturday, June 11, 2011

Rainmeter


Hello :)
Sikalang saya sudah cuti ma
Praktikal di MIMET ade break seminggu hoho
Unikl lain cm tkde je an kesiannn :P

So sblm aku blk tu aku ade survey satu website ni
www.customize.org
Tgk ah org customize2 dekstop kasi stylo gila vavi an haha
Teruja beb sbb aku pn dh lama teringin nk customize dekstop utk pc kt rumah aku tu :)

Rupa2nya kt website tu more to pameran je
Kecewa :(
HAHA

Pusing2 punya pusing jumpe la
rainmeter.net
Ha! Dari sini la aku jumpe cmne nk customize
Ade software yg dinamakn RAINMETER
Nama mcm alat pengukur hujan je haha
Download punya download
Mule2 pening ah pe aku nk buat an
Sbb semuanya coding -_______-
Tp tkpe lah ade kebaikan gak lau coding sbb bnde tu bebas
Sbb tu bole customize jd mcm2 dn pelbagai muahaha

Pusing2 punya pusing aku give up -.-
Aku suruh la adik aku -Al-Baihaqi tu tgkkn
Sbb dia mmg expert coding2 yg cm haram ni hahaha

Then tetibe terjadi la pe yg aku nak selama ni :)
Then aku belajar sket2 customize ni an
Last2 jd cmni

Cun an?? HAHA
Penat aku buat weh
Asyik nk COPY and PASTE je HAHA
Korang tgk sndiri lah manual kt website Rainmeter tu
Aku mls nk explain pnjang2 takut korang tk faham :)

Practically semua bnde ni boleh ditekan
Contoh icon Zune ngn Firefox an
Kalau tekan Zune terbukalah Zune
Kalau tekan Firefox terbukalah Firefox
Lebih kurang cmtu lah haha

Sama la dgn Youtube, Facebook, Skype ngn YM :)
Oh ha taskbar kat atas skali pn clickable yee

Korang nk try, try ah cpt best kot dh dpt customize
Yang paling best dpt tunjuk org lain HAHAHA -.-

No comments:


Our Blogger Templates Web Design

©2009 Fathkebuss@LiFe's Portrayal. All Rights Reserved.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP