Terima Kasih Daun Keladi :)

Dah lawat2 baca2 tuh rajen2 tinggalkn la buah tangan yer. Tak kesah laa kt chatbox ke atau kt komen. Just to let me know that you are visiting. Thank you and happy reading. P/s aku dah letak "like" button tu gatal2kan la tangan nak tekan button tu ye :)

Tuesday, September 28, 2010

It's the end of first semester ;D


*Riang ria hari terakhir semester 1 :D

Wahai blog
Dah lme aku tk jenguk kau an
Rindu aku tak? Of course you are wahahaha
Agak2 aku rindu kau tk?
ENTAH! :)
Even dah cuti sem pun
Somehow aku jadi malas nk update pape
Tapi mmg byk aku nk cte oh =.=
Mood belum ade kot

Err yes? Cuti sem?
Ya cuti sem! Wahahaha
3 minggu sehh ;D
Cuti dari hari Jumaat hari tu 24/9
Hari ni 29/9
Kire2 5 hari la kot
Err mcm kejap laa =.=
Tapi suka duka semua ade!
Maii dengar cerita :)

23/9 - Hari last final semester exam - Dah mule cuti bagi aku aha
Lps exam fuhh jamuan raya kt Dewan Selera
Bolehh laaa dpt la gak makanan yg lebih sedap dari biasa :P
Yang penting lecturer fizik aku kasi duit raya woh :O
Thnks cikgu!! (Kt kolej kitorang panggil lecturer - cikgu)

Cikgu Anis Syazwani! (Lecturer ya bukan student :D)

Abes makan aku terus kemas beg sbb nk gerak balik pada ptgnya
Semalam tk sempat sbb nk study kimia smpai tak tdo
Haihh mcm tk berbaloi je sbb soalan exam kimia boleh buat aku mati on the spot =.=
Dah! Tak nk ingat lg HAHA
Ptg tu nk balik saing Firdaus Afnan, Aliff Alfiry and the gang aha
Tunggu punya tunggu diorng siap
HUJAN
LEBAT PUNYA!
KMKN pun banjir =.=
Beg aku yg letak kt pondok abes basah =.=

Okeh sume dah settle boleh gerak balik
From Kuala Nerang to Shahab, Alor Star
On the way, kt Pokok Sena ke Langgar ntah
Traffic jam!! Bas tak gerak2 selama sejam lebih
PEHH TENSION!
Pehal an tetibe jam sbb tk pernah2 jam kt sini (Ceh mcm aku dah ddk situ 5 tahun je HAHA)
*Famous beb kolej aku aha

Fikir2kn tak balik Johor la hari ni =.=
Nasib baik smpai Alor Star dlm kol 8 smthng
Dan tiket aku kol 10 aha :)
Kt sne aku mkn la Marrybrown sbb dah tkde tmpt lain yg best an haha

*FAST FORWARD

Sampai la JB alhamdulillah :)
Dirumah, rehat aje lahh sbb mlm ade marhaban dekat Kobena
Kt Perling dlu ade..skang ramai dh pindah dh tk meriah :(
Dipendekkan cerita aku dpt duit raya weh HAHA
KAWAN2!! AKU MASIH LAYAK LAAAA!!

Esoknya merupakan hari paling menyeronokkan sepanjang tahun ni (kot) aha
Sebab kuar ngn err err and the gang HAHA
Dia yang ajak..Aku pker 2 kali lahh sbb kenduri cikgu diorng yg aku tk kenal
Tapi an psl dah lme la tk jumpe an I'm going je lahh HAHA
Jumpe la junior2 kt Tijb and Cikgu2 aku dlu aha :)
Fuh yang paling aku tak sangka junior2 ingt aku lagi beb bangga gua! HAHA
Happy gile gua haritu :)
Thnks korang ;D

On the next day, aku daftar nk buat lesen kereta HAHA
*baru nk buat lesen..kesian :(
Daftar saje lahh then balik main game smpai mlm hehe

Tomorrow and tomorrow baru start kursus blaja la mcm2
Err bosan kot HAHA
5 jam beb
Nseb baik ade rehat, tak la sakit bontot aku ni HAHA
Balik aku kne la study buku2 sbb nk test komputer Sabtu ni aha

Dan hari2 seterusnya amat la bosan
Duduk rumah mcm tunggul HAHA

-THE END-

*Open house di rumah Nur Farahanna Hud :P
I'm really looking forward for it :D

No comments:


Our Blogger Templates Web Design

©2009 Fathkebuss@LiFe's Portrayal. All Rights Reserved.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP