Terima Kasih Daun Keladi :)

Dah lawat2 baca2 tuh rajen2 tinggalkn la buah tangan yer. Tak kesah laa kt chatbox ke atau kt komen. Just to let me know that you are visiting. Thank you and happy reading. P/s aku dah letak "like" button tu gatal2kan la tangan nak tekan button tu ye :)

Saturday, January 23, 2010

All its left

Zaman muda2 dlu hehe..Nie time SPM aku tgh boring main la amik gambo
Chet ptutnyr gi blaja daa =.=

Mcm biasa lah, Sony Alpha 200
Shahrir kulop pnyr hehe

Skang nie tgh blaja utk paper esok
Iaitu mechanical engineering studies
Tu yg tgh penat, pening blaja an so amik la gambo2
Gini laa bilik time aku tgh study
Bilik nie plak tade meja so kt lantai pn bole laa
Slip SPM yg sekarang hanya kenangan terhodoh :)
Mne ntah slip tu skang
Ntah2 dh kt landfill kot muahahahaha
JB013A168 :D
Nombor keramat wooo

Tataw nk amek gambo pe lg dh =.=

Haa nie baju skola aku nk pkai utk esok hehe
Btw, nie bkn bilik aku tuh yg ade tudung ngn kain tuh sume
Mmg bkn aku pnyr harr =.=

So that's all folks
Saje nk mengenang memori2 mse zmn2 muda2 (Mse f5) dlu HAHA
Babaiii :)

No comments:


Our Blogger Templates Web Design

©2009 Fathkebuss@LiFe's Portrayal. All Rights Reserved.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP