Terima Kasih Daun Keladi :)

Dah lawat2 baca2 tuh rajen2 tinggalkn la buah tangan yer. Tak kesah laa kt chatbox ke atau kt komen. Just to let me know that you are visiting. Thank you and happy reading. P/s aku dah letak "like" button tu gatal2kan la tangan nak tekan button tu ye :)

Saturday, December 5, 2009

Paranoia


Paranoia?
Kejadah pe tu?
Dari istilah bahasa : Perasaan takut
Act nie game yg aku bru abes main
Nk pendekkn cte game tuh

Kite sbg seorang pegawai tentera sulit Russia yg berpangkat Major bernama Alexander Kalashnikov
Then kite diassignkn dlm satu misi nk tawan balik pangkalan tentera yg kne serang ngn terrorist
Yg kte tataw pangkalan tentera tuh sbnrnyr tmpt nk cipta senjata biologi
Tembak pnyr tembak, then tetibe pangkalan tentera tuh dibom
Sume member2 pn jatuh ke bahagian bwh tanah pngkalan tentera tuh
dimana saintis2 "gile" wat keje diorng nk cpte snjata biologi
Akibat kne bom ade snjata2 tuh bocor dn terrorist tuh jd "mutated" dn jadi zombie
Pada mase yg sme ade la tentera "bionic" Russia dicpte kt situ gak
Tp npe ntah terrorist yg jd zombie tuh leh bg signal utk kawal tentera "bionic" tuh
So kte kne la lawan2 nk naik balik ke surface
Then akhirnyr menang
Happy ending~

Yg sebenar benarnyr
Aku bkn nk cte psl game nie
Point yg sebenar benarnyr aku nk ckp psl bahayanyr snjata biologi
Snjata biologi nie cmne eh+
Snjata yg boleh membunuh benda hidup dari dlm
Faham x? matikn sel, rosakkn jantung, hati etc blabla
Last2 mati dlm keadaan yg menyedihkn
Mcm la fosforus yg digunakn Israel SIALAN tu

Dlm game nie plak senjata biologi memutasi org2
Then jadilah zombie yg bijak pandai
Maksud aku geti pkai senjata aa kah3
So knape diorng cpte snjata biologi nie pdhl dh tawu bhaye?
Sbb diorng nk musuh diorng mati ngn cepat dn dlm keadaan yg mengerikn
Badan2 manusia jadi reput la, cacat la tuh la maksud aku dlm keadaan yg menyedihkn

Eh phm x pe aku bebel? haha
Saje je nk cte psl nie al-maklumlah dh lme x update blog an
Psl busy SPM konon2 nyr
Tinggl 2 paper lg, chem dn Lk dn aku bebas!!! YEAH!!

No comments:


Our Blogger Templates Web Design

©2009 Fathkebuss@LiFe's Portrayal. All Rights Reserved.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP