Terima Kasih Daun Keladi :)

Dah lawat2 baca2 tuh rajen2 tinggalkn la buah tangan yer. Tak kesah laa kt chatbox ke atau kt komen. Just to let me know that you are visiting. Thank you and happy reading. P/s aku dah letak "like" button tu gatal2kan la tangan nak tekan button tu ye :)

Thursday, July 30, 2009

War of the world?



War against swine kot? hahaha.. More likely, against H1N1 daa..
Dushhh! amek kaw..

Sminggu lps pn perd dh kne dah ttp..

Psl dlm 3-4 org dh positive jadah H1N1 neyh peh3...
Sblm tuh pn dgr cte skola tu smpai 2 bas gi klinik

Sian member2 aku kt perd tuh..

Skola aku pn...
Lom tutup lg laa..

Tp rmai dah demam2..

Ari2 pn deret2 gi klinik..

Bkn sorang2..tp rmai2..
Then ckgu suro pkai mask..Ingkn free..tp kne bayo RM1 lak..

Kedekut pnyr........hehe..x ckp pape harrr..
Td pn rmai dh balik kne cuti sminggu sbb dh byk tande2..

Member baek aku pn.Caky aka DONUT (Hehe) kne gak..

Dh la kt klas pn dok sblh jer..
Pehhh
Seb baek aku pkai mask sntiase haha
Pong pn ikot..tp cm sehat jer..
Balik2 dh cm leh lompat2 lak hahaha...

Siot jer msti gi saje2 jer an..
Aku pn cm nk demam daaa...Hishhh..
PBB pn ckp..
Anggaran 2/3 manusia atas bumi ney akn trkene jangkitan selsema SWINE!!

Haiyooo pehal rmai benar?????

Mmg btol2 perang rrrr..
WAR OF THE WORLD!!

No comments:


Our Blogger Templates Web Design

©2009 Fathkebuss@LiFe's Portrayal. All Rights Reserved.

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP